CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

page

Friday, November 16, 2012

DIRI AKU

hari ni 16/11/2012
aku tak tau ape yg mnyebabkan aq datang balik dekat blog setelah sekian lameaq menyepi,,
yer aq xtaw,,pelbagai rse yg aq rse sekarang..
menagis sorg diri,,kadang2 aq trtanye knape smue ini trjadi?tp aku tahu ALLAHada prancanganye untuk aku,,tapi dengan usia aq yg baru menjejak 16 tahun aq trase berat,,yer BERAT untuk aku lalui semua nih!
kalau dulu aku mampu hidup tanpa cinta,,tapi kenapa dugaan datang lagi setelah SPM menghampiri,,yer SPM..YA ALLAH kau tabahkan lah hati hamba mu ini..die datang dalam hidup aku tanpaaku minta,,tapi hakikatnya aku taknak kehadiran die,,aku takut,,takut kecewa lgi,,tpi kenapa dengan hati ni?tak serik ker?dan dalam aku mengenali orang yg aku gelar ABANG WAN..muncul kembali insan itu?apekah dugaan ni?
aku takut,,aku takut dgn kehadiran insan itu aku akan melukakan hati ABANG WAN..ya ALLAH kau kuatkan hati ini..ANDAI ABANG WAN JODOH KU,KAU ERATKANLAH HUBUNGAN KAMI,KAU SATUKANLAH HATI KAMI,TAPI ANDAI DIE BUKAN JODOH KU,KAU PUTUSKANLAH PERASAAN YANG BERSARANG DI DALAM HATI,KAU HAPUSKANLAH SEGALA PERASAAN INI
DIE knape saat mcm ni die mncul balik?kenapa?ya allah,,kau tabahkanlah hamba mu ini mnempuh segala dugaan mu,,tapi yang buat aku makin terasa kosong bile aq rase diri aku makin jauh dengan MAK ABAH aku,,MAK adik rndu dengan mak yg dulu?yang selau manja2 dengan mak..mak kenape mesti mcm ni?kenapa semakin umur adik meningkat semakin banyak yang adik kene lalui?abah?mane janji abah dulu?abah adik xnak dduk kampung ni lagi,,kenapa orang kg suke buat mcm ni kat kluarga kte?abah adik nak balik umah lame kite?please..adik nakbalik sane,,

ZIeHA..kuatkan semangat kau nak lawan semua nih,,mungkin ad hikmahnyer,,kau xtaw kan?cukuplah saban hari kau menangis sebab semua ni..hidup kau x ubah seperti orang yang hilang arah bila kau dduk dalam blik,,x keluar,,kuat ker aku?mampu ker aku?
doakan aku sahabat,,agar aku mampu menharungi semua ini..doakan kejayaan aku dalam SPM 2013
:'D

0 comments:

Post a Comment