CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

page

Sunday, November 18, 2012

HAPPY DAY

Dari pukul 8 pagi sampai pukul 2 ptg menghabiskan masa bersama DIA,okeyseriusly aku ngaku DIA lelaki pertama selepas abang-2 and abah aku yang berjaya buat aku ketawa selepas peristiwa BODOH tu..and aku betul-2 happy..

selama ni aku tak tau pulak yang die ni pon senget!hahah,,layan kepala die aku pon naik senget,,hihihi
pagi2 dah buat kelakar..balik jer die kena bahan dengan abang aku,,haha
and die teman yang setia tunggu aku untuk habiskan lesen aku..kesian jugak tengok die sengsorang..lepas tu dengan cuaca yang panas,,
and aku rase terkilan gak tetibe aku masamkan muka sebab die merokok dalam kete..aku tak ksah sebenarnye,,tapi mybe mse tu aku tngah penat so x psal2 rokok tu die buang mcm tu jer,,mybe die ngantok mse tu,,tpi xperlah,,mybe that the first aq buat mcm tu,lpas ni,,bia lah,,aku xde hak nak halang die sebenarnya,,tapi mase dah nak smpai rumah die bawak kete mkin lame mkin slow,,hee :D dengan gediknya die btau,eh da nk smpai ea?tdi bwk 80,,skang dah 60,,xkan nkbwk 40 pulak?haha,,oke aku happy,,n hope ape yang aku rancang dengan die berjlan lancar,,tahun depan?hmm 2013 die btaw xnk kuar,,die sruh aku focus pada SPM,,oke sy akn menurt printah,,

0 comments:

Post a Comment