CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

page

Tuesday, November 29, 2011

CINTA

adakah die untuk ku?atau die hanya sekadar datang singah di hati?
mengapa perlu ad CINTA?
CINTA 1 perkataan yang sangat sakit untuk aku sebut dalam diri ini!tiada yang tahu betapa seksanya aku bila orang yang aku sayang tinggalkan aku tergapai2 mencari sinar yang entah ke mana hilang!

dia=andai saat ini engkau membaca entry kali ni!percaya lah hanya kaw yang berada di hatyku!setiap saat setiap detik masa berlalu!bukan aku nk berkata lebih!tapi hakikat nyer itulah!HANYA ENGKAU DI HATI AKU,,bukan senang nak mengharungi semua ni!bukan mudah jugak untuk aku serahkan hati dan perasaan aku!AKU SERIUS DALAM SOAL HATI!JANGAN LAH ENGKAU SIKSA AKU LAGI!HENTIKAN SEMUA INI!ANDAI KAW MEMANG BENCI DAN TIADA SEDIKIT PON RASE SAYANG! BERTERUS TERANG SEKARANG!DAN MUNGKIN BILA AKU DENGAR DARI MULUT ENGKAU SENDRI!AKU AKAN DAPAT LEPASKN KAW DRI HIDUP AKU,,

0 comments:

Post a Comment