CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

page

Friday, November 25, 2011

sambungan tadi!

oke kawan semua,tadi zie da cerita kan yang zie sebenarnya sunyi so faham2 lah kan bila hidop single niyh?bukan tak sayang die yg dulu, sayang sangat sebenarnya,tapi bila orang dah tak nak dekat kite ap yang bole kte buad?xkan lah nk tunggu jerk?zie boleh tunggu die,tapi tadi mak zie cakap kite kene teruskan hidop walaupon kita tak nak ataw kite sedih!ya memang aku sedih!sebab aku tak dapat nakterima kenyataan yang die bukan milik aku lagi!okeies!ble mak da cakap macam tuh aku cuba jugak lah bukak pintu hati aku,sebab aku nak dengar jugak kata2 mak aku tuh!pintu hati aku dah pon terbuka tapi xlah seluas dulu!
hanya orang yang tertentu je yang aku terima,siapa orang tuh?aha
orang yang aku terima ialah orang yang lalui ujian aku dengan sabar
orang yang aku cari x perlu pon sebenarnyer rupa paras,tp cukop lah sekadar sedap mate memndang dan die mempunyai sifat2 seperti ini

sabar
penyayang
ikhlas terima aku
jujur dengan aku
tak berkira
setia
hormat mak ayah aku n famly


hah!senang kan permintaan aku?aku tak perlukan org yang hensem ataw yang kaya!tapi jangan kedekut,kalaw keluar tuh,,share money sme2,,sebb aku tak suka kalaw lelaki jer yg belanja semua,bia share sbb bg aku adil,,sbg cntah
ble aku byar duit makan die byarlah duit movie ker aper ker,,yang penting share!


ohhhh!sebelom aku lupa,,mesty korang nak tau kan aper ujian yang aku bagi dekat dieorg?


ujian nyer :
aku akan couple dgn die untok bberpe hri dlu,then aku akn putoskan dieorg,(tp dgn alsn yg baek lah)then aq senyapkan dri,dalam beberpe hari aku akn cri die,if dlam mse bbrpe hri tuh die da jmper pnggnti!aku blah jela!sbb die x ikhlas pon dgn aku !kalo betol die ikhlas die akn stay wait for me,sbb alsan aku tuh!dri alsan yg aku bg tuh die akn thu!so aku blah wat xtaw sudah!aku nak mencari yang ikhlas bukanyer nk cri sbb nk ikot psangan lain!ngeks!


SAYA SERIUS DALAM SOAL HATI DAN PERASAAN,SEKALI SAYA KATA SAYA SAYANG,SAYA AKAN SAYANG DIE SAMPAI BILA-II ,SELAGI DIE TAK BUANG SAYA,SELAGI TU SAYA AKAN BERSAMA DIE!TP BLE DIE DA BUANG SAYA,SAYA AKAN UNDUR DIRI!


#PANJANG PULAK AKU BERCELOTEH HARI NI#
#yang pasal ujian tuh!maen2 jah!hahaha,,adlah ujian nyer!tp yang penting die IKHLAS!

0 comments:

Post a Comment