CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

page

Tuesday, August 2, 2011

PUASE!

yer inilah yg aq tnggu2 slame nie,puase,
tp first day puase aq tlah dduge dgn pnyakit,tp 2 smue x mnghlang aq untk brpuase,
dan td pg aq sek sbb aq pegi klink,dah x than sgt skit nie,brdenyut2 je,,
n then aq kne rjuk hospital,,hah aq pon pegilah hsptal dlm kedaan ktakotn kne msok wad,,haha
after check smue,huh,,lega,aq dbri ubt dlm sminggu if x baek jgak,,yeah aq akn dpt 1 pnginapn percume di HOSPITAL!wah ske lah plak kan dok hsptal lme2?x kuase aq dok lme2,,even kaw bg lah nurse2 baek ke,ensem ker,,kalaw kaw bg SAYANG aq skali pon dkat situ,,aq x rela nk dok hsptal tuh lame2!
n aq dberi cuti 2 hri untk rhat!wah?naek lmak lah aq cty lme2 mcm niyh,,,


HATI:
becerita soal hati pula,aku mengalami 1 masalah,
aku keliru dengan hati aku sendiri,benda ni dah lama aku simpan dan akhirnya terluah juga,
tapi itu semua masih tergantung,kenapa?perlu ke dia buat aku tertanya?

YA ALLAH,andai die bukan jodoh ku,KAU relakan lah hati ini melepaskanya,KAU padamkan lah rindu dan kasih sayang ku untuk dirinya,jika dia jodohku,kau kuatkn lah kesabaran dan iman ku dalam menempuhi segala dugaan dalam hubungan ini,kau kuatkan perasaan yang ada di dalam hati ini,kau ikatkan kasih antara aku dan dia,dan kau janjikanlah 1 ikatan yang sah suatu hari nanti,aku HAMBA MU YA ALLAH,memohon rahmat mu dan petunjuk mu untuk mengharungi kehidupan masyarakat yang kian lupa asal,kau tabahkan hati ini dalam menempuh apa jua rintangan di dalam dunia ini,aku sebagai hamba mu,sudah mula alpha pde tangungjawab ku sebagai umat mu,aku memohon keampunan darimu ya ALLAH,kau hiasilah hidupku ini dengan rahmat mu yallah,,kau telah kembalikan diriku yang dulu ya ALLAH,kau turunkan 1 pertemuan antra aku dan anuar,dan disitulah aku dapat mengembalikan diri aku yang sebenar,diriku yang selama ini hilang di dalam hal duniawi!terima kasih ya ALLAH,

0 comments:

Post a Comment